INFORMACJA O STOSOWANYCH PLIKACH COOKIE
Informacja o stosowanych plikach cookie ma charakter informacyjny i jest przeznaczona dla osób korzystających ze strony internetowej dostępnej pod adresem: www.jaworzynakrynicka.hotelepkl.pl (dalej: „Strona”).
1. PLIKI COOKIE STOSOWANE W RAMACH STRONY
W ramach Strony wykorzystywane są pliki cookie (małe pliki tekstowe, tzw. ciasteczka) lub technologie o zbliżonej funkcjonalności do plików cookie, które są zapisywane przez Państwa przeglądarkę w Państwa urządzeniu (np. laptopie, smartfonie).
Stosowane są pliki cookie: „sesyjne” (session cookie) oraz „stałe” (persistent cookie). Pliki cookie „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są na Państwa urządzeniu do czasu wylogowania lub opuszczenia Strony. Pliki cookie „stałe” są przechowywane na Państwa urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia.
W ramach Strony mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookie:
a) pliki cookie niezbędne – nie mogą Państwo wyłączyć tych plików cookie, ponieważ są one niezbędne dla funkcjonowania Strony. Używamy ich w celu zagwarantowania prawidłowego działania Strony i bezpiecznego z niej korzystania – bez nich korzystanie ze Strony byłoby niemożliwe;
b) pliki cookie funkcjonalne – wymagają Państwa zgody. Pomagają przeprowadzać analizę sposobu korzystania ze Strony. Dzięki nim możliwe jest np. określenie liczby osób odwiedzających Stronę, a także wykrywanie i usuwanie nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu;
c) pliki cookie analityczne – wymagają Państwa zgody. Pomagają zapewnić Państwu wydajną i przyjazną Stronę, dopasowaną do Państwa preferencji. Pozwalają m.in. sprawdzać, w jaki sposób korzystają Państwo ze Strony, np. jak często wchodzą Państwo na Stronę oraz z jakich funkcjonalności Państwo korzystają;
d) pliki cookie marketingowe – wymagają Państwa zgody. Te pliki cookie służą dostosowywaniu treści marketingowych do Państwa potrzeb i zainteresowań, poza tym mogą być także wykorzystywane do dostosowania prezentowanych Państwu treści i reklam przez podmioty trzecie. Szczegółowe informacje w zakresie stosowanych plików cookie w ramach Strony dostępne są w tabeli poniżej:
Cookies zapisywane przez właściciela strony | |||
Nazwa | Dostawca | Cel | Okres funkcjonowania |
laravel_session | Nieprzypisany | Identyfikacja i zapamiętanie sesji użytkownika. | 1 godzina |
Cookies zapisywane przez podmioty 3-cie | |||
_gid | Cookie ustawiany przez Google Analytics. Przechowuje i aktualizuje unikalną wartość użytkownika (cookie ID) dla każdej odwiedzanej strony i jest używany do liczenia i śledzenia odsłon. | 1 dzień | |
_ga | Cookie służący do rozróżniania unikalnych użytkowników poprzez przypisanie identyfikatora (Cookie ID). Jest dołączany do każdego żądania strony w witrynie i służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji i kampanii w raportach analitycznych witryny. | 2 lata | |
_fbp | Cookie wykorzystywany przez Meta do dostarczania reklam, np. ofert w czasie rzeczywistym od reklamodawców zewnętrznych. | 3 miesiące | |
_gat_gtag_ UA_92079232_1 | Cookie, który jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań kierowanych do serwera (tzw, throttle request rate). | 1 minuta | |
_gat_gtag_ UA_158535546_1 | Cookie, który jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań kierowanych do serwera (tzw, throttle request rate). | 1 minuta | |
test_cookie | Nieprzypisany | Cookie instalowany przez DoubleClick (podmiot należący do Google) w celu ustalenia, czy przeglądarka osoby odwiedzającej stronę internetową obsługuje pliki cookie. | 15 minut |
gcl_au | Nieprzypisany | Cookie używane przez Google AdSense do eksperymentowania z wydajnością reklam w witrynach korzystających z ich usług | 3 miesiące |
2. PODSTAWA PRAWNA STOSOWANIA I ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIE
Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem plików cookie, za wyjątkiem sytuacji, gdy jest to konieczne dla zapewnienia prawidłowego działania Strony oraz korzystania przez Państwa z jej funkcjonalności, jest możliwe wyłącznie na podstawie Państwa zgody.
Mogą wyrazić Państwo zgodę na instalowanie plików cookie za pośrednictwem ustawień oprogramowania (przeglądarki internetowej) lub podczas pierwszego wejścia na Stronę z poziomu belki plików cookie, która pojawia się w widocznym i łatwo dostępnym miejscu.
Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem działań, których dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Ograniczenie stosowania plików cookie może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w ramach Strony, uniemożliwić lub istotnie utrudnić prawidłowe korzystanie ze Strony.
Pliki cookie zbierają różnego rodzaju informacje – niektóre z nich, mogą zostać przypisane konkretnej osobie, a tym samym zostać uznane za dane osobowe. W zakresie, w jakim pliki cookie będą zawierać Państwa dane osobowe, podstawą ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes spółki PKL SA lub strony trzeciej – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W niektórych przypadkach, w szczególności, jeśli wymaga tego dany dostawca plików cookie (podmiot trzeci), podstawą przetwarzania danych osobowych może być także Państwa dobrowolna zgoda. Dostawcy plików cookie (podmioty trzecie) w pewnych przypadkach mogą działać jako administratorzy Państwa danych osobowych.
______________________
POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH
PKL Horeca Sp. z o.o. informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, spory pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami rozwiązywane mogą być na drodze pozasądowej.
Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków (www.krakow.wiih.gov.pl).
Informujemy, że w przypadku, gdy spór dotyczy umów zawartych za pośrednictwem strony internetowej lub innych środków elektronicznych (sprzedaż internetowa, oferta kierowana za pośrednictwem wiadomości e-mail), Klienci mogą występować do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich ze skargą o rozstrzygnięcie sporu w postępowaniu pozasądowym za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii. Stanowi ona jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U. EU nr L 165/1).
Przed skorzystaniem z platformy ODR zapraszamy do kontaktu z PKL Horeca Sp. z o.o. za pośrednictwem :
E mail: grupy@hotelepkl.pl
lub w formie pisemnej na adres:
ul. Bachledy 7D, 34-500 Zakopane
_________________________
Informujemy, że administratorem danych osobowych naszych partnerów biznesowych (kontrahentów, podwykonawców), ich pracowników / współpracowników oraz innych osób – przekazanych nam w ramach współpracy / realizacji umów, a także innych osób nawiązujących kontakt z nami za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej (dalej: „Dane”) jest spółka PKL Horeca Sp. z o.o. z
W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych możesz kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych mailowo na adres: iodo@pkl.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Administrator w związku z relacjami biznesowymi i kontaktem może przetwarzać następujące Dane:
dane identyfikacyjne,
dane teleadresowe,
dane dotyczące stanowiska służbowego i uprawnień zawodowych,
inne dane przekazane Administratorowi w związku ze współpracą,
wyłącznie w przypadku osób realizujących współprace i czynności wymagające kontaktu z małoletnimi – w zakresie wymaganym przepisami prawa – dodatkowo dane identyfikacyjne oraz dane dotyczące wyroków skazujących, czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa (o których mowa w art. 10 RODO).
Twoje Dane zostały pozyskane bezpośrednio od Ciebie, od ich administratora (np. podmiotu, którego jesteś przedstawicielem) lub pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych (np. rejestry publiczne – w przypadku osób realizujących czynności wymagające kontaktu z małoletnimi).
Dane będą przetwarzane w celu:
nawiązania współpracy,
zawarcia i wykonania umowy,
rozliczenia umowy,
udzielania odpowiedzi na wszelkie skierowane zapytania lub wnioski oraz prowadzenie dalszej korespondencji / kontaktu w tym zakresie,
marketingu i kontaktu w sprawie innych informacji i usług Administratora,
wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze na podstawie przepisów prawa,
obrony przed potencjalnymi roszczeniami, a także w celu ew. kierowania roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania Danych jest:
niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na żądanie osoby, której Dane dotyczą lub
wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub
prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora w postaci marketingu produktów i usług Administratora lub strony trzeciej, kontaktu (w tym prowadzenia korespondencji) oraz obrony lub dochodzenia potencjalnych roszczeń.
Odbiorcami Danych mogą być nasi partnerzy biznesowi (w tym inne spółki z Grupy PKL) i inne podmioty wspierające nas w organizacji pracy, marketingu, obsłudze korespondencji, świadczące usługi doradcze/prawne i zapewniające wsparcie oraz działanie narzędzi i systemów informatycznych – w zakresie niezbędnym do realizacji współpracy i usprawnienia procesów wewnętrznych w strukturze Administratora.
Podanie Danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji współpracy / kontaktu oraz obowiązków prawnych nałożonych Administratora w związku ze współpracą. Niepodanie niektórych danych może uniemożliwiać rozpoczęcie lub realizację współpracy.
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich Danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych Danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia ich do innego administratora, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach wynikających z przepisów prawa.
Dane przechowywane są przez Administratora w celach określonych powyżej przez okres trwania relacji biznesowych, a następnie do chwili upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub przez okres wynikający z przepisów prawa, w zależności od tego, który z tych okresów upływa później.
Co do zasady Twoje Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Administrator może wyjątkowo przekazywać Dane partnerom przetwarzającym je poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), ale tylko w niezbędnym zakresie, związanym ze świadczeniem przez tych partnerów na rzecz Administratora usług. W takich przypadkach, Administrator zapewnia ochronę Danych w szczególności poprzez stosowanie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych na mocy decyzji Komisji Europejskiej lub transfer do krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony. W takich przypadkach, przysługuje Ci prawo uzyskania kopii stosowanych zabezpieczeń.
Dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowaniu.
Informujemy, że administratorem danych osobowych użytkowników odwiedzających, komentujących i wykazujących aktywność w ramach mediów społecznościowych PKL, w tym w szczególności w serwisie Facebook i Instagram (dalej: „Profil”) jest spółka Polskie Koleje Linowe S.A. z siedzibą w Zakopanem (34-500), przy ul. Bachledy 7D (dalej: „Administrator”).
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych:
a) mailowo: iodo@pkl.pl
b) lub pisemnie na adres siedziby Administratora (wskazany powyżej).
Administrator będzie przetwarzał dane osobowe identyfikujące użytkowników w ramach mediów społecznościowych oraz pozostawiane przez nich przy odwiedzinach Profilu, tj.: imię, nazwisko, zdjęcie profilowe, komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe. Administrator może przetwarzać także dane osobowe, które użytkownik przekaże w korespondencji prywatnej, przykładowo w ramach aplikacji Messenger.
W związku z prowadzeniem Profilu, Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy przetwarzania:
a) w celu prowadzenia oficjalnego Profilu PKL w mediach społecznościowych, na warunkach i zasadach określonych przez dostawców platform społecznościowych, w tym w celu informowania o aktywności biznesowej Administratora oraz Grupy PKL, do której należy Administrator (dalej: „Grupa PKL”), promowaniu marki, produktów, usług oraz wydarzeń organizowanych przez Administratora i/lub Grupę PKL, w celu prowadzenia komunikacji z użytkownikami oraz udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów, usług oraz innych informacji dotyczących Administratora i Grupy PKL, za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności serwisu społecznościowego (komentarze, wiadomości prywatne)
– a podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora w postaci marketingu marki, produktów, usług i wydarzeń organizowanych przez Administratora i/lub Grupy PKL, kontaktu oraz obrony lub dochodzenia potencjalnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
b) w zakresie, w jakim dla realizacji ww. celu promocyjnego, organizowany jest konkurs, w którym udział mogą wziąć użytkownicy mediów społecznościowych – dane osobowe mogą być przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców oraz wydania nagród
– a podstawą ich przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na żądanie użytkownika (obejmującej w szczególności regulacje wynikające z regulaminu konkursu, art. 6 ust 1 lit b RODO), wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym w szczególności obowiązków podatkowych / rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora w postaci marketingu produktów i usług Administratora i/lub Grupy PKL, kontaktu oraz obrony lub dochodzenia potencjalnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
c) w celach analitycznych i statystycznych
– na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora i/lub Grupę PKL, w postaci marketingu i rozwoju biznesowego Administratora i/lub Grupy PKL (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Odbiorcami Danych osobowych mogą być:
a) partnerzy należący do Grupy PKL;
b) partnerzy biznesowi Administratora – w szczególności zapewniający wsparcie w zakresie obsługi technicznej, dostawcy usług IT, podmioty świadczące usługi marketingowe, w tym wspierające Administratora w obsłudze marketingowej Profilu oraz organizujące konkursy i wydarzenia promujące markę PKL, podmioty świadczące usługi doradcze / prawne;
c) podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Podanie Danych osobowych jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przeglądania Profilów PKL w serwisach społecznościowych, pozostawiania komentarzy / wiadomości lub udziału w konkursach.
Dane osobowe przechowywane są przez Administratora przez okres funkcjonowania Profilu w serwisie społecznościowym, lecz nie krócej niż przez okres wynikający z przepisów prawa (gdy ta podstawa ma zastosowanie) lub do chwili upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń – w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy.
Dane osobowe nie są przekazywanie poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Dane osobowe nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowaniu.
Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych (w tym prawo do uzyskania ich kopii), żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia ich do innego administratora, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach wynikających z przepisów prawa.
Niezależnie od zasad ochrony danych osobowych wskazanych powyżej, Administrator informuje, że zgodnie z regułami funkcjonowania portali społecznościowych Facebook i Instagram, współadministratorem danych osobowych użytkowników pozostaje właściciel tych portali, tj. Meta Platforms Ireland Limited (dalej: „Meta”).
W tym zakresie, wyciąg uzgodnień współadministratorów dotyczących przetwarzania danych na cele statystyczne, jest dostępny tutaj: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.
Należy pamiętać, że pomimo współodpowiedzialności ze strony operatora portalu społecznościowego, Administrator nie ma pełnego wpływu na operacje przetwarzania danych przez ten portal. Nasze opcje są w dużej mierze uzależnione od polityki firmy dostawcy. Szczegółowe informacje można znaleźć w polityce prywatności Meta: https://www.facebook.com/about/privacy/
1. Informujemy, że z uwagi na wspólne cele marketingowe związane ze świadczeniem usługi newsletter przez niżej wymienione spółki należące do Grupy PKL (dalej: „Grupa PKL”), współadministratorami danych osobowych osób korzystających z usługi newsletter (dalej: „Dane”) są poniższe spółki należące do Grupy PKL (dalej: „Współadministratorzy”):
‒ Polskie Koleje Linowe S.A. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ Kolej Gondolowa Jaworzyna Krynicka S.A. z siedzibą w Krynicy-Zdroju (33-380) przy ul. Czarny Potok 75,
‒ PKL Horeca Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ PKL Solina Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ PKL Food Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ PKL Food Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D. 2.
W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych:
a) mailowo na adres: iodo@pkl.pl,
b) pisemnie na adres siedziby spółki Polskie Koleje Linowe S.A. (podany wyżej).
3. Podanie Danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu otrzymywania newslettera, a ich niepodanie może skutkować będzie brakiem możliwości korzystania z usługi newsletter.
4. Dane będą przetwarzane w celu:
a) wysyłki newslettera oraz prowadzenia działań marketingowych Grupy PKL, w tym przesyłania informacji o promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach, nowościach i kolekcjach oraz innych informacji dotyczących Grupy PKL – a podstawą ich przetwarzania będzie Twoja zgoda oraz niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów polegającego na marketingu produktów i usług Grupy PKL,
b) ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami – a podstawą ich przetwarzania będzie niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, obrony i dochodzeniu ewentualnych roszczeń.
5. Przysługuje Ci prawo dostępu do Danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych Danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (w zakresie w jakim dane są przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora), przenoszenia ich do innego administratora, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach wynikających z przepisów prawa.
6. Jeżeli i w zakresie w jakim podstawą przetwarzania Twoich Danych jest zgoda, masz prawo ją cofnąć w dowolny sposób, w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
7. Odbiorcami Danych mogą być partnerzy należący do Grupy PKL oraz partnerzy biznesowi Współadministratorów – w szczególności podmioty, którzy świadczą usługi wysyłki newslettera na zlecenie Współadministratorów, zapewniający wsparcie w zakresie obsługi technicznej, organizacji pracy, dostawcy usług IT, podmioty świadczące usługi marketingowe oraz doradcze / prawne.
8. Dane przechowywane są przez Współadministratorów w celach określonych powyżej do czasu wycofania zgody, a następnie do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
9. Współadministratorzy nie przekazuje Danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
10. Dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowaniu
MONITORING
W związku z treścią art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW OBIEKTÓW NOCLEGOWYCH
a)zawarcia i wykonania umowy, w tym jej rozliczenia oraz obsługi rezerwacji lub w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy na Twoje żądanie – a podstawą ich przetwarzania będzie niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na Twoje żądanie, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
b) udzielenia odpowiedzi na wszelkie skierowane do Administratora zapytania lub wnioski oraz prowadzenie dalszej korespondencji w tym zakresie – a podstawą ich przetwarzania będzie niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na prowadzeniu korespondencji / odpowiedzi na zapytania,
c) w związku ze stosowanym monitoringiem wizyjnym na terenie obiektu, obejmującym następujący obszar: teren wokół obiektu, wejście do obiektu, recepcja, lobby, korytarze – w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu oraz ochrony osób i mienia – a podstawą ich przetwarzania będzie niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na zapewnieniu bezpieczeństwa osób przebywających na terenie restauracji oraz ochrony osób i mienia,
d) prowadzenia marketingu bezpośredniego, promowaniu marki, produktów, usług oraz wydarzeń organizowanych przez Administratora lub spółek z Grupy PKL, do której należy Administrator (dalej: „Grupa PKL”) – a podstawą ich przetwarzania będzie Twoja zgoda oraz niezbędność do realizacji celów wynikających z prawie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na marketingu produktów i usług Administratora i Grupy PKL,
e) obrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń – a podstawa ich przetwarzania będzie niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na obronie lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń.
7. Odbiorcami Danych mogą być podmioty wspierające nas w organizacji pracy, świadczące usługi doradcze / prawne i zapewniające wsparcie oraz działanie narzędzi i systemów informatycznych, a także inne spółki z Grupy PKL – w zakresie niezbędnym do realizacji ww. celów.
8. Przysługuje Ci prawo dostępu do Danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych Danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (w zakresie w jakim dane są przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora), przenoszenia ich do innego administratora, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach wynikających z przepisów prawa.
9. Jeżeli i w zakresie w jakim podstawą przetwarzania Twoich Danych jest zgoda, masz prawo ją cofnąć w dowolny sposób, w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
10. Dane przechowywane są przez Administratora w celach określonych powyżej przez okres niezbędny do realizacji umowy / kontaktu, a następnie do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub przez okres wynikający z przepisów prawa, w zależności do tego, który z tych okresów upływa później. W przypadku nagrań monitoringu – Dane będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3 miesiące, wyjątkiem sytuacji, gdy zostały zabezpieczone, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na potrzeby toczących się postępowań lub gdy Administrator powziął wiadomość, że mogą one stanowić dowód w postępowaniu – wtedy termin przechowywania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się w oparciu o prawie uzasadniony interes Administratora (m.in. działania marketingowe) Dane będą przetwarzane do czasu, w którym Administrator posiada ten prawnie uzasadniony interes lub do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
11. Administrator nie przekazuje Danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
12. Dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowaniu.
___________________________________________________________________________________
REGULAMIN HOTELU Jaworzyna Krynicka***
ul. Czarny Potok 75, 33-380 Krynica-Zdrój
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Jaworzyna Krynicka***.
§2 DOBA HOTELOWA
1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Recepcja hotelu czynna w godzinach 8.00-20.00
4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w Recepcji hotelu jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu, w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości.
2. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7:00 - 22:00.
3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelu, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości hotelowych, szkody na osobie innego Gościa Hotelu, pracowników Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
5. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do 14 dni przed datą przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa kwotą za dwie pierwsze noce lub za cały pobyt zgodnie z warunkami rezerwacji, które dotyczyły danego pobytu.
6. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę hotelową.
§4 USŁUGI
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji Hotelu, co umożliwi pracownikom Hotelu poprawę standardu świadczonych usług.
3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom: - warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, - bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy wszelkich posiadanych informacji o Gościach oraz danych personalnych Gości, - profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu, - sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń znajdujących się w pokoju podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
4. Dodatkowo na życzenie Gościa, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: - udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, - budzenie o wyznaczonej godzinie, - przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w sejfie w depozycie hotelowym, w czasie pobytu Gościa w Hotelu, z zastrzeżeniem §6 ust. 4 Regulaminu, - przechowanie bagażu, - zamawianie taksówki.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe z hotelu.
3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju, jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. W przypadku bezzasadnego wywołania alarmu przeciwpożarowego, Gość zostanie obciążony kosztami interwencji straży pożarnej oraz policji. W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych, pod groźbą kary w wysokości 500zł.
4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne zniszczenia mienia oraz do opuszczenia Hotelu.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić Recepcję Hotelu o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobiste, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, mogą zostać odesłane na wskazany przez Gościa adres, na jego koszt.
2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
1. W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
§9 REKLAMACJE
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w Recepcji Hotelu.
2. Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.
2. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
3. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
4. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy negatywnie wpływają na komfort pobytu pozostałych Gości Hotelu.
6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
7. Cena pobytu płacona przez Gościa hotelu zawiera również wybrany deser lub kawę w Restauracji Gondola pod warunkiem wypełnienia ankiety elektronicznej dotyczącej pobytu w Hotelu lub / i wystawienia opinii w serwisie www.google.pl na temat pobytu w Hotelu, zgodnie z umieszczoną w pokoju instrukcją.